Nähä...

Dagen blev då inte som jag trodde direkt! Skulle jobbat 8-19. Blir sååå irriterad! Ringde ju till min chef på min semester för att jag var lite orolig för denna första vecka efter min semester... Har massa aktiviteter på jobbet just denna vecka som innebär många fler lyft än vanligt... Så jag pratade med chefen iom min foglossning och sa att jag inte kommer kunna göra några lyft... Och de dagar som jag har långpass måste jag kunna ta ut min timmes rast.. men hon lovade att det inte skulle vara några problem alls, utan att det var tillräckligt med folk inne så jag skulle slippa lyft osv... jaha vad tror ni de säger idag på jobbet när jag kommer dit... ska jobba själv med 3 brukar heela dagen. Iofs inga lyft idag men den ena brukaren kan vara agressiv. No way! Och imorgon skulle det bli lyft för mig och likaså på torsdag och på fredag har jag ännu ett långpass utan rast. Nä minsann! Ringde till chefen och sjukanmälde mig. Tråkigt att man ska behöva göra det... Men tycker inte det är värt att hålla på och lyfta tungt nu. Allt är tillräckligt jobbigt ändå! Men tycker synd om mina stackars arbetskamrater.. Är ju tyvärr de som blir lidande :( De får ju gå in massa extra nu bara för detta... Suck.... Ibland blir man så trött på kommunen och cheferna!!


Aja nu får jag vara hemma och vila iaf denna veckan så får jag se hur det blir nästa.

Ha det bra!
Puss


Kommentarer
Hanna

Åh tråkigt att det alltid blir massa trubbel när det gäller vården/kommunen! Inte värt att ta några risker, för du och bebis måste ju gå först! Puss gumman lilla

2010-08-16 @ 12:39:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0