Söndagsfika

Hej hopp!
Ja oj vad rolig gårdagen var!! Men den satte sina spår på "vissa" idag... Hihi.... :P Skönt när man själv har varit nykter! :P
Jaja... Idag sov vi länge... Klockan var nog halv 11 när vi gick upp tror jag... Sen framåt eftermiddagen plockade vi upp Peters mamma Kerstin och Peters mormor Karin och så körde vi till Eringsboda! Peter, hans mamma och mormor var även och tittade till vårt hus... hihi!! Nästa helg ska vi börja köra dit med lite saker!! Skoj!!
Sen blev det fika hos Mamma & Pappa... Mamma och Faster hade bakat jättegoda kakor! Mmmums!! Hade en riktigt trevlig eftermiddag :)


Peters Mormor Karin & Selma


Karin, Selma, Kerstin & Kerstin :)


Imorgon ska jag upp tidigt... Börjar jobba kl 8 så jag tror minsann att det får bli sängen nu!
Ha en bra vecka!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0