Spännande dag

Idag har vi haft en väldigt spännande dag får jag säga! Började med ett besök på banken... Hem och lagade mat och jag bakade en kaka... Sen bar det av till mäklaren och där skrev vi på papperna för VÅRT HUS!!! Oh så spännande!! Så den sista augusti får vi flytta in!!! Åh vad jag längtar :D:D:D Efter vi hade skrivit på alla papper körde vi hem till eringsboda och lämnade av Selma hos mamma o pappa... Sen åkte vi bort till huset och pratade en del med de nya ägarna och kikade runt igen i huset... Har massa planer i huvudet! Tror att allt kommer bli bra faktiskt =)

Nu måste jag sova... är helt slut efter dagen!

Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Ååh så glad jag är för er skull att ni Äntligen har hittat er ert egna fina hus! Puss!

2010-08-03 @ 08:26:09
Emma

Åh Grattis Jenny o Peter! Ni har gjorten investering för livet :) Det är sååååå kul med eget hus! Vart går flytten då? Kram

2010-08-03 @ 17:26:50
URL: http://emma85.webblogg.se/
Jenny

Tack Emma!! Flytten går till Eringsboda... Mina gamla hemtrakter :P

Kramkram!

2010-08-03 @ 18:13:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0