Alice 1 månad

Grattis till mitt lilla gullegryn som blir en månad gammal idag!



Idag lyckades jag för första gången fånga hennes leende på bild! Och vilket leende!
Blir helt varm i hjärtat när jag ser denna bild! ♥







Det har verkligen varit en händelserik månad! Har både varit tufft och helt underbart! Det som har varit jobbigt har varit att jag blev sjuk... dels direkt efter förlossningen... Då kräktes jag ju och höll på.. Kunde inte äta.. Sen när vi kom hem fick jag ju Livmoderinflammation.... Men jobbigast har varit att Alice inte fick i sig tillräckligt med mat innan... Stackars liten! Men förutom detta har allt varit underbart! Det är så roligt att se hur hon utvecklas! Det har verkligen hänt jättemkt under den här månaden... Hon är "med" på ett helt annat sätt nu... Följer en med blicken... Och så skrattar hon och ler rätt mkt... Hon brukar ligga på sitt skötbord och småle och titta på sin spelande Mobil som hänger över.. Hon verkligen älskar den! Mysmys!




Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Usch så trist att du blev så sjuk :( Man vill ju ha så mycket kraft som möljigt att orka mysa riktigt att bebistiden. Hoppas du mår bättre nu! Puss

2010-12-16 @ 20:55:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0