Julfunderingar



Så vackert ute nu!

Hej hopp!
Allt bra hoppas jag!
Idag har jag och mina tjejer varit själva hemma... Älsklingen har jobbat 8-21.... Heeela dagen!! Imorgon jobbar han "bara" 14-21.
Jag fattar inte vart dagarna tar vägen! Hinner inte göra nåt alls... Har inte ens hunnit bädda sängen lr diska idag.. :O Menmen.. Det är ju en liten som vill ha mat var tredje till varannan timme.. Sne en liten pudel som ska ha mat och få komma ut... Och så ska jag hinna äta med... Phu! Stressigt värre... Hann iaf ut en liten sväng idag... Men vi höll oss på tomten... Ger oss inte iväg ut på gatorna nu med vagnen... Vägen är så smal så de känns lite läskigt iom alla bilar o lastbilar.

Snart är det jul igen.. Måste iväg och köpa lite julklappar snart! Skoooooj!!! Älskar när man kan gå i lugn och ro och leta efter passande julklappar till sina nära o kära... Sån julstämning i alla affärer nu med julmusik och julpynt... Älskar julen!! :D I år blir det som vanligt att vi åker till Peters mamma på morgonen för lite julfrukost och sen på em/kvällen firar vi med min familj här i boda. Härligt! Än så länge har jag dock bara köpt en julklapp.. Måste köpa nåt skoj till lilla Alice me... Hennes första jul! Det kräver nåt extra! ;) Fast hon lär ju inte direkt komma ihåg den iofs :P Och om jag har förstått saken rätt lär hon ju inte direkt få så många julklappar så då blir det väl att vi får köpa nåt extra speciellt till henne! ;)

Nej nu måste jag lägga mig... Blev inte så många timmars sömn inatt. :)


Kommentarer
Hanna

Tråkigt det här med julklapparna nu när Lilla Alice ska fira sin första jul =( Ni får köpa nåt litet extra till henne nu istället då <3 Puss

2010-12-16 @ 20:59:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Catohermine

Nice site keep it up

2011-03-01 @ 14:31:33
URL: http://catohermine.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0