Sjukstuga

Hej på er!
Här hemma råder det sjukstuga... igen! Jag är förkyld och stackars älsklingen har Halsfluss =( Hoppas jag slipper det!! Tror inte att jag har haft halsfluss faktiskt.
Tror tyvärr att Lillan är på väg att bli förkyld hon också :( hon har varit väldigt gnällig idag och nyst och hostat. stackarn!! Hoppas att vi alla får sova gott inatt iaf.
Känns så himla typiskt att vi blev sjuka så här innan jul :( har inte hunnit nånting... varken köpt julklappar eller bakat eller griljerat skinka... har inte ens en gran ;( får väl klara mig utan de i år.
Jaja, de blir aldrig som man tänkt sig!

Ha de så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Ååh men gumman då! E ni fortfarande sjuka!? :(

Skickar massa krya-på kramar till er! <3

2010-12-21 @ 09:05:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0