Fredag

Hejsan!
Vilken härlig dag det har varit idag!! =) Jobbade nåra timmar.. men fick sluta lite tidigare.. skönt de =) Jag och älskling har varit på hockey ikväll.. Krif mötte Johnstorp.. lr va de nu hette :P Krif vann iaf överlägset.. kulkul =)
Hihi nu sitter jag och kikar igenom massa gamla kort.. herregud som man har sett ut!! Kolla in detta kortet:

Haha! Herregud vilken färg!! :S

Imorrn ska vi till Peters mormor en sväng.. ska hjälpa henne att skotta lite!! Sen får vi se om vi åker till min mormor lr inte.. Är så svårt... Vill ju såklart träffa lilla mormor.. Men det är så svårt eftersom hon är så dement. det är ju mormor, men ändå inte. Man blir ju så ledsen när man varit där. Menmen. får se hur jag känner imorrn.. Om jag orkar lr inte.
Sen är det ju Melodifestivalen imorrn me! De får man ju kolla på =) Kul! =)

Nu får de allt bli sängen. Har en bra bok att läsa =)


Puss på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0