Lisbeth Dahl


Nya knoppar till garderoberna i vår hall från Lisbeth Dahl.

 
Garderoberna i hallen samt en Blomspruta också från Lisbeth Dahl


Och en ny Nyckelknippa.

Hej på er!
Idag har jag hämtat ut ett paket som kommit från Lisbeth Dahl. Älskar verkligen alla grejer från Lisbeth Dahl! Finns allt möjligt, smyckeställningar, paraply, smycken, burkar... ja typ allt!!
I denna ordern fick det bli 2 st nya knoppar till garderoberna i hallen, en blomspruta och en supersöt Nyckelknippa som jag tyckte passade till mig :P:P
Tror nog att jag snart konmmer beställa från Lisbeth Dahl igen... är helt kär i alla grejerna!!!

Aja!
Ha de bäst =)
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0