Lovely Weekend

Hej hopp!
Var några dagar sen jag bloggade nu såg jag.. hehe... Men allt är som vanlgit här hemma =) Jag har frisknat till nu =) Så härligt! Hatar att vara förkyld... blää... så himla jobbigt! Svårt å sova när näsan är helt igenkorkad... men slapp iaf feber denna gång och det är jag glad över.
Imorgon väntas jobb igen. men jobbar bara 16-20. Riktigt lugnt pass =) sen är jag ledig på tisdag. Då blir de kanske bio med älsk som också är ledig!
Igår spelade Peter match här hemma... KaRo mot Ssg... (från Öland) Tyvärr förlorade KaRo... men det Ssg är ju serieledare så det är ju inte såå svårt att förstå :) De va ändå riktigt jämna tycker jag. Och min Älskling gjorde 2 mål! Så skoj! :D Vi var en hel del som va och hejjade... Jag, John, Michaela, Kerstin, Maria, Johan, Johanna, Tuva & Isak. kulkul =)
Sen på kvällen kom John och Michaela över... Vi kollade på film... The Ring 2 blev det. Vääldigt otäck men bra! Jag gömde mig bakom en kudde det mesta av tiden :P
Hade en riktigt trevlig kväll iaf :)
Idag har jag inte gjort så värst mycket... Peter har jobbat hela dagen.. så jag har passat på att baka lite :P Gjorde Morotsmuffins och en Sverigekaka i min fina Ros-form.



Sverigekakan. Sverigekaka är en sockerkaka som man delar i 2 delar och lägger vaniljsås emellan. Himla gott :)

Hoppas ni haft en underbar helg mina vänner♥

Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0