Migrän.




Hej på er!
Ja, usch! Idag har jag haft migrän... Heela dagen! Från det att jag vaknade tills nu. Tog en treo innan jag stack till jobbet och den hjälpte en stund.... men sen kom den tillbaka... Så jag fick springa över till Apoteket när jag jobbade och köpa lite fler Treos... Och sen hjälpte det.. hehe... Måste ta och få nån tid till nån läkare så jag kan få någon  bra medicin på recept.
Menmen.... Nu sitter jag i soffan och myser med min lilla Selmis <3 slötittar lite på tv... Men är inget bra tyvärr.
Blir snart sängen! Imorrn jobbar jag igen. 14-20. Sen är jag ledig på fredag och sen jobbar jag igen på lördag natt.
På söndag är det ju Alla hjärtans dag. Då ska nog jag och älskling bara vara hemma och mysa. Kanske laga lite god mat tillsammans med :) Helt perfekt i mitt tycke =)

Nej, nu ska jag göra mig iordnig.
Ha det bäst!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0