Så var det Fredag igen

(..Och veckan hade tagit slut, vi skulle ut å ha kul å då måste man ju ut;))

Hihi:)


Fick in en textrad från en låt där me ja..

Aja! God morgon!! åh så gott jag har sovit inatt! Känner mig riktigt utvilad! Häärligt =) Sen blir man ju piggare av att titta ut idag me... såå häärligt väder =) Fåglarna kvittrar och solen glänser... kan man kaanske börja hoppas lite smått på vår???  Hm, tveksamt iofs.

Denna dagen bjuder på lite jobb för mig. 12-18. Sen blir det nog Mysmiddag med Älskling... Tror att jag ska ugnssteka laxfjärilar och ha pressad potatis och vitvinssås till det. :) Sen blir det nog Hockey. Krif spelar. Får väl ta å heja lite kanske =)

Imorgon fyller min lilla Mormor 89 år... Åker kanske och hälsar på henne en sväng... Får se hur vi gör! Har inte bestämt mig än.

Nu väntar jag på att Peter ska komma hem med lite goda Contan-Frallor. Mums =)


Ha de så bra mina vänner!
Stor Kram


Kommentarer
Hanna

Underbart väder idag! Tyvärr har jag sovit bort en del av dagen. Ha en fin kväll! puss

2010-02-05 @ 15:20:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0