Twi- Pics

Här är några kort från ett photoshoot för Vanity Fair med Twilight skådisarna... tycker att de här korten är så himla vackra! Älskar ljuset.... Och jag måste säga att jag tycker att det är väldans synd att "James" -Cam Gigandet inte är med i de andra Twilight filmerna :P
Och jag tycker att det har varit mkt snack runt om på olika bloggar om att Kristen Stewart inte skulle vara tillräckligt söt för att vara "Bella" ...  Men herregud.. hon är ju hur söt som helst! Som socker ;)
















Hihi, vackra kort inte sant!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0