17-10

Hej på er!
Oj så fort denna dagen har gått! Jag vaknade iofs inte förren kl 11... hmm... Sen åkte jag och Peter upp till hans Mormor i Hasselstad.. Imorgon ska hon och Ludde ha ett gemensamt kalas.. så vi hjälpte henne me lite småsaker inför morgondagen.. Och Peter bar in ved till henne och lite så. Vi kan ju tyvärr inte komma på kalaset imorrn... Peter spelar match å jag har jobbat natt.. Känner att jag nog behöver ta det lugnt... Visserligen är ju natten sovande.. Men jag vet inte hur mkt jag kommer kunna sova.. är ju så mörkrädd å så.. :S Men de ska nog gå bra =) Ska sova me lampan tänd iaf :P Jobbar 17-10.. Långt pass... menmen.. Sover ju det mesta av tiden :)
Nu håller jag på och lagar till lite mat till oss. Blir Baconsås och Nudlar :) mums :)

Ha en fin fredag med massa fredagsmys ;)
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Ha en mysig kväll gumman! Puss puss

2010-01-29 @ 19:10:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0