25-års middag

Hej Hopp!
Jag lever!!! =) Såg att jag inte bloggat på ett par dagar! Sorry sorry :) Hoppas att ni mår bra och har haft en bra helg!

...............................................................


Igår var jag på 25-års middag hos Hanna som fyllde 25 i tisdags! Jag hade det väldigt trevligt! Hanna bjöd på jättegod mat!
När vi (Jag och Pauline) kom fick vi varsin välkomstdrink och lite tilltugg


Sen var det dax för lite paketöppning för Hanna!


Va kan de va...?

Hihi ja jag glömde ta kort på det så jag får vänta tills Hanna fotar det och skickar över korten till mig :P

.........................................................................................................

Sen var det dags för mat!

Till förrätt åt vi minipajer med en jättegod röra i... Och sallad till.

Till Varmrätt bjöds det på Kycklinggryta med viltsmak.

Och till Dessert blev det Schweizernötkaka med Hallonglass.

Allt var verkligen jättegott!


Förrätten



Desserten

Glömde tyvärr att fota varmrätten =(

...............................................................................................

Efter vi hade ätit massa gott satte vi oss i soffan och tittade på "Sommaren med Göran" Hihi.. den va rätt rolig den :P Man började längta till sommaren när man såg den =)
Kelade lite med Hannas fina katter Turbo och Engman... Så söta så =) Fast Engman är inte så glad för mig :P Litar väl inte på mej.. hehe... Turbo är lite tuffare då :)


Turbo och jag...


Engman äter kattgodis.


Lite massage fick Engman också =)

................................................................................................

När filmen var slut tog vi 2 "matcher" i Wii - Bowling. Superkul =)






.............................................................................................................


Lilla jag... Sotade mina ögon.. men tyvärr rann mina ögon jättemkt under kvällen... så det blev lite förstört :( Vet inte om de va allergi lr bara linserna de va fel på.. aja! Hade på mig en svart klänning med små godisbitar på. Hihi Me like =)=)

Det kommer ett inlägg till senare.. Ska få lite fler kort av Hanna så småning om =)

Tack Hanna & Pauline för en jättelyckad kväll!


Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Så kul att se bilder!! Jag hann nästan att blogga klart innan jag skulle köra till jobbet. Men jag får göra det imån. Vad kul att se lite bilder :D

Tack för allt gumman.. ditt goda sällskap och fin fina presenter! ;D Längtar tills vi skall ha vår spadag! =) Pusss

2010-01-25 @ 00:05:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0