Mitt 2009


Jag börjar blogga! Var och åkte skridskor på en sjö i Kallinge. Hälsade på hos Hanna.
Såg/lyssnade på Magnus Betnér i Konserthuset i Karlskrona.



Jag målade om våra hallmöbler till vitaste vitt. Kalas för Ludde och Karin. Hann
även med att lyssna på lillebrors uppträdande samt att baka bullar :)



Kalas för Elias som fyllde 5 år. Ludde opereras och är med i BLT. Vi köper ny soffa,
soffbord & matta. Selma gillar soffan ;) Schlager & Guitar Hero kväll hos Hanna & Dennis.
Var ute och åt på Nivå med Hanna & Linda.



Älskling fyller 26 år! Picknic i vårvädret med Anna, Ellen & Elias. Påsk!!! Hanna kommer på besök. :)
Tant Margit går bort ca en månad innan hennes 100-års dag. :( Saknar!



Peter och jag förlovar oss!!! Hade en underbar dag! Faster köper hund - Olga! Lillebror fyller år.
Pappas moster Ingrid fyller år, vi hälsar på! Svärmor fyller år.



Jag klipper lugg! Jag blir moster till en liten Max. Helenas första barn! John går på bal
och tar studenten. Åker till Götet och blir magsjuka. Pappa fyller år. Peters pappa på besök.




Min älskade Morris går bort. :(:( Herregud vad jag har gråtit och saknat honom. :( Blev en del marknader,
Tosia bonnadan och Östersjö. Syster Karolina och killarna kommer och hälsar på!! Peter och jag var ute på
fisketur i Nässjön. Shopping på Ikea blev det också.



Åker till Götet med Peter och Maria. Vinner massa godis på Liseberg! Peter blir Farbror till
lille Isak. Vi åker till Malmö för shopping och mys. Fikar vid Silverforsen med svärmor och Maria.
Hanna och jag har en "tjejträff" med massa god mat och dricka!




Alfons skadar tassen och får åka till veterinären. Anna fyller 30 år! Vi överraskar henne med kalas.
Jag hälsar på kusin Tesse i Lyckeby. Gosar med Ossian och Cornelia. Börjar läsa första boken i
Twilight serien. Är på middag hos Leif & Lena.



Ellen fyller 9 år! Vi åker till Faster Kerstin i Mölndal och hälsar på. Jag hälsar på min Mormor
som är dålig. Peter får sig ett gott skratt när han räknar mina skor! :P
Lyssnar även på Michaela som sjöng Michael Jackson låtar.



Jag fyller 24 år! Firas i 2 dagar! ;) Isak döps och jag och Peter är faddrar. Peter blir
morbror till Gabriel. Hanna kommer på besök och vi pysslar. :)



Peter och jag åker till Malmö och julshoppar. Luciafirande hos Peters mormor. Jag och Hanna
julbakar. Julafton firades på dagen hos Peters mamma och på kvällen hos mina föräldrar.
Nyår firas hemma med älskling. 9 år sedan vi blev tillsammans!! ♥



Det var mitt 2009! Tycker att året har varit helt ok. Men jag hoppas att 2010 blir mycket bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0