Fint besök

Hej på er!
Vilken härlig helg det har varit =)=) Igår kom lillebror John & Michaela hit.. Vi åt lasagne och tittade på film samt spelade lite golf :) De hade med sig en jättefin bukett med Tulpaner :) Tack snälla!! =) Herregud så kul det är med Golf :P Tror jag ska utmana min Älskling sen :P hihi :)
Sen idag kom min fina kompis Linda hit.. Har haft det jättekul.. När hon kom körde vi direkt till Mairo -min absoluta favoritbutik! De har verkligen ALLT där... Och ja, de va ju inte bara jag som gillade den om man säger så! Herregud va Linda shoppade loss! Vill inte säga hur mycket hon handlade för! Haha :P Kul att det inte bara är jag som shoppas loss ;) Jag köpte bara 2 st grejer... En jättegullig vas i lite 50-tals stuk samt en kvist att ha i. Kort kommer här :)


Me like :)

Annars har jag väl inget nytt att berätta för er direkt. Nu i veckan som kommer jobbar jag mån-fre. Känns inte alls så farligt att jobba 5 dagar i rad... Blir väl så när man trivs och mår bra. Jag hade nästan glömt bort att man kan känna så. :)
Nee... nu ska jag ta Tvn från min älskling och titta på film.. Hmmmmm tror nog att jag ska sätta på New moon. Igen. Linda och jag tittade på Twilight nu när hon var här... hihi :) Kul med en likasinnad! :) Hon har också sett den flera gånger :P hehe... Hur gamla är vi egentligen??? 15 lr 25???!! Aja Whatever :D



Ha det bäst!!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Hoppas ni hade en toppen dag gumman!!! Puss

2010-02-02 @ 10:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0