Silver and Cold





Burrrrrr så kallt det har varit idag!!! -13 grader är det här nu... Hua! Lite väl kallt tycker jag allt!!!

Idag har jag jobbat... Började kl 7.. kändes som att jag gick upp mitt i natten när klockan ringde 06.15... Men vi går mot ljusare tider folk! På alla sätt.... :):)
Jag var så trött imorse att jag målade mina ögonbryn med min svarta kajalpenna istället för min ögonbrynspenna :P Blev inte alls snyggt kan jag upplysa er om!
Menmen! Hade en riktigt bra dag på jobbet idag ändå =) Börjar gilla de "boende" mer och mer ju mer jag lär känna de. Supergoa allihopa!!! Igår var vi på julfest.. Var riktigt kul! Var på "frälsis" Tänk såna snälla människor det finns som lägger ner tid och pengar på behövande... Ska alltid skänka pengar till "gubben" från Frälsningsarmén som alltid står på Maxi i Rby (fast jag brukar faktiskt skänka pengar om jag har nåt ute) :P Jag fick förresten också julklapp av frälsis... en påse med godis och frukt... Så gulligt!! =)=)

Nu har Peter och jag precis kommit hem! Vi har varit på Kina och ätit... Myspys! Tror vi ska ta och spela lite Xbox nu.. Vi köpte 2 nya spel igår... Peter köpte Golfspel och jag Bilspel! skitkul!!

Ha det bra så hörs vi säkerligen imorgon igen! Jag ska nog bara vara hemma och pyssla och dona.
Ha en underbar helg vänner!
Puss å kram



Kommentarer
Hanna

Haha svarta ögonbryn ;P Tufft skulle jag vilja se hihi! Då var du nog allt trött!

Ja fy sjutton så kallt det är.. Blåser massa inne i stan me, så det känns som det är dubbelt så kallt!

Så härligt foton du tagit :)



Puss gumman

2010-01-09 @ 18:12:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0