Snöstorm

 
Jag i min nyinköpta sjal från Charmant of Sweden :)

Hej på er!
Usch sånt väder det är nu! Riktig snöstorm.. Burr! Hittade knappt bilen när jag kom ut från jobbet :P Helt igensnöad var den! Hoppas bara att min älskling hittar hem efter träningen! :P Usch vad jag är sugen på att boka biljetter till nåt varmt ställe nu! Vet inte när mina fötter var varma senast!! Brrr
 
Wellwell... Idag var jag på ett helt onödigt möte på morgonen.. Fick inte ut mycket av det direkt! Men det är väl lika bra att lyda sin chef ;) Sen började jag jobba kl 14 och jobbade till 20. Tiden går alltid så himla fort när jag jobbar! fattar inte var tiden tar vägen! Imorgon är jag ledig.. skönt! Sen på fredag börjar jag jobba kl 17 och jobbar till kl 10 på lördag! Lite nervös för att jobba natt nu! Var ju ett tag sen sist! Men de kommer säkert gå bra :) Bra att få lite helg-Ob me =)
Imorgon ska jag och Peter på Husvisning... ska bli kul :D Men jag är lite tveksam till om huset är nåt för oss.. Men skadar ju inte att titta iaf :) Alltid bra att kika runt!

Och igår kom min sjal på posten som jag beställt :D Love it =) Grå med nitar (som ni säkert ser;)) och jättemjuk å go... mmm härligt :)


Jaja!
Nu ska ja lägga mig i soffan och slötitta lite på tvn...
Ha det så bra!
Puss


Kommentarer
hanna

Åh så fin sjal! Häftigt med nitarna oxå :)



Puss gumman

2010-01-28 @ 13:36:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0