Trettondagen



Hej hopp!
Hoppas allt är bra med er! Känns som att de va ett tag sen jag bloggade nu... :P Men jag har iaf fixat en ny Header... Blev väl inte helt som jag ville ha de... men de får duga ett tag iaf... :) Kul me lite förändring!
Idag har jag inte gjort så mkt... Städat lite... Imorgon ska jag nog ta och städa bort julen om jag hinner... Ska jobba imorgon kväll.. Dock bara mellan 16 å 20.. Rätt lugnt pass.. :)
Har suttit och kollat igenom lite kort nu... Saknar mitt långa hår.. :( Menmen.. det växer ju ut igen...
Nu sitter Peter och Chrille och spelar Ps.. bläää så tråkiga :P Men vi fikade lite innan iaf med en kladdkaka som jag bakade...
 Well well... Roligare än så här blir det inte just nu... Tror jag ska leta upp en bra film att se.. :)
Ha det bäst!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Vilken fin bild på dig gumman och jättefin header... kul att "fixa" i bloggen lite =)



Hoppas att du hinner städa bort julen lite imorgon.. Skönt att packa ner alla tomtar och så nu faktiskt... man tröttnar fort på dem efter nyår...



Puss gumman min!



2010-01-06 @ 21:21:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0