Kalabalik & Bm

Hej Hopp!
Så var ännu ett jobb-pass över! Dagen har gått rysligt fort trots ett 11-timmars pass utan rast. det hanns verkligen inte med idag... Var lite kalabalik på jobbet... Åskan har slagit ut brandlarmet nämligen... Och vi har ju ingen vaken natt utan sovande... Funkar ju inte om man inte har ett brandlarm som fungerar!! Och vi får ju inte jobba vaken natt eftersom vi har så långa pass... 17 går vi in på kvällen och går inte av förren kl 10 på morgonen. Menmen... Fick ta in en vikarie som ska sitta vaken inatt. Sen håller vi tummarna för att larmet blir lagat imorgon... men det kan man ju inte lita på direkt :P
När jag kom hem gick jag direkt och la mig... och somnade som en stock! hehe... Härligt att sova en stund på dagen/em/kvällen.
Imorgon är jag ledig... Då ska jag in och kika efter en ny mob. Min dumma Sony Ericsson bara hänger sig hela tiden. Ska aldrig mer ha en sony Ericsson... den saken är klar!
Sen är det dax för ett nytt besök hos Barnmorskan. Imorgon ska vi få lyssna på bebis hjärtslag och magen ska mätas... Spännande!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0