S e m e s t e r

Äntligen semester!!! Åh så härligt!!! Ikväll ska vi in till Östersjöfestivalen i Karlshamn med John & Michaela. Ska bli skoj! Men karusellerna får jag nog låta bli :P Säkrast så.. hehe... Men lite god mat och godis blir det nog =)

Ja igår var jag och Peter iväg på lite äventyr... hehe... kommer ett inlägg om det om 1-2 veckor! Hann även med att åka in till Karlskrona en sväng... Lunchade på Harrys med Martin. mycket trevligt :)


Finaste♥



Min smarriga räkmacka.... mmmums!!


Flumbild på mig & Martin :P


Nehepp... nu får jag nog ta och fixa till mig lite... snart dags att köra till Karlshamn.
Ha en trevlig helg!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0