Söndag

God kväll på er!
Hoppas ni har haft en härlig helg! Jag och Älskling har varit lediga båda två denna helgen! så härligt! Var längesen det hände! =) synd att helgerna går så snabbt bara! Imorgon är det dax att jobba igen. 8-19. Lite drygt! Menmen! sen är det ju bara en natt också och sen semester! underbart!
Igår sov jag jättelänge... ska INTE säga hur länge... Jisses! :S Sen var vi hemma och grejade... finns alltid att göra! fastän man bor i lägenhet... hehe... Framåt kvällen åkte vi ut till Elina m familj.. Vi mös med Ludde & Gabriel såklart =) Beställde även Kebabtallrik från Ferali... Mums!!!! Sen spelade vi lite kort också.. Beredskap. Hmf...  Inte konstigt att jag hatar spel å lekar... jag förlorar ALLTID! Jaja... Nån ska ju göra de :P
Idag har vi hälsat på hos Peters mormor... Peter jag å Selma va ute i skogen på promenad... skulle plocka blåbär men det fanns inte så mkt... Och de var inte helt mogna heller... Får nog vänta en vecka =) Selma är helt tokig i blåbär.. Peter filmade henne när hon rensade buskarna på bär :P knasan! Inatt ska hon sova hos sina "kusiner" Tuva, Ebba & Isak. Hoppas att hon sköter sig :P

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!
ha det bäst!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0