Today & tomorrow

Hejsanhoppsan!

Idag har jag varit inne i Karlskrona... Hade lite grejer jag var tvungen att köpa! =) Både till mig och till bebis... hihi... Snart har vi handlat alla kläder bebis behöver till den första tiden.. känns himla skönt! Skönt att kunna bocka av lite saker på listan :) Men sen är ju frågan hur mkt bebis behöver egentligen... Hmmm... Har köpt 6 par byxor och 6 par bodies... Och en overall. Det är pyjamas som vi måste köpa med. Aja.. Får väl se hur de blir :)
Köpte lite nya kläder till mig me... mkt som är för litet nu :p 
Imorgon är det dags för jobb på eftermiddagen. Brandlarmet är lagat så det blir sovande natt för mig :) Härligt!
Men först på dagen ska jag och Peter göra en spännande sak som jag verkligen ser fram emot! Men jag är minsann lite nervös!!!

Ha det så bra!
Kramar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0