Vecka 24

Hej på er!
Usch så trött jag är ikväll! Sov som en kratta inatt... Ville såååå sova på mage inatt... Men det funkar ju inte alls längre! Även om jag pallar upp med kuddar... Funkade en stund men sen gjorde det ont i lilla magen... Igår levde bebis verkligen rövare i magen... Jag har ju inte känt av bebis så mkt innan eftersom jag har moderkakan i framvägg... Så den har ju funkat som en madrass ungefär och dämpat alla sparkar... men nu är det nog någon som växt till sig och blivit starkare! Det inte bara kändes, utan det syntes utanpå magen också. Och Peter kunde känna också! Vilken underbar känsla!
Idag har jag gått in i vecka 24! Herregud så fort tiden har gått hittills! Nu jobbar jag bara i knappt 3 veckor till, sen semester i 3 veckor och sen är det inte många veckor kvar på jobbet. Har ansökt om havandeskapspenning från den 2e september. Nu ska vi bara se om FK godkänner det också!
Ibland funderar jag på vad som kommer gå fel... Just nu känns nästan allt lite för bra för att vara sant!

Förresten så vet vad det är för liten "sort" som bor i magen :D Men det väntar jag lite med att avslöja här på bloggen! Hihi

Imorgon åker vi till Ven för en liten minisemester! Ska bli väldigt roligt! Hoppas att det kommer vara fint väder bara!!

Ha det bäst vänner ♥









Hej då!



Kommentarer
Peter

Ska bli spännande att se om det sparkas ikväll också =) Älskar dig! Puss

2010-07-06 @ 22:44:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0