100%

Hej på er!
Så var det måndag och ny vecka igen. Idag har jag börjat jobba 100%. Ska göra det i 6 veckor framöver. Ska bli spännande att se hur det går! Jag har alltid känt att jag inte vill jobba heltid.. jag tycker inte att det är värt de extra pengarna man får... För mig är det så mkt värt att vara ledig! Men jag kanske helt ändrar uppfattning nu när jag väl prövar på det!
Min stackars älskling har varit på möte/handledning med sitt jobb idag... Usch så irriterad jag blir!!! Ibland verkar det som att en Personlig assistent inte är värd någonting, att man inte har några som helst rättigheter eller någon som står på ens sida! Tycker iaf att det är väldigt starkt av Peter att klara av att jobba där han jobbar.

Å vilket tråkigt väder det är idag! Hoppas de blir bättre till på onsdag och på fredag!!! På onsdgaen är ju balen här i Rby och på fredag tar ju alla studenten! Tråkigt om de ösregnar! :/

Imorgon ska vi kolla på ett hus till förresten! Jag har inte jättehöga förhoppningar dock. Tror att det kommer bli budgivning tyvärr... Men huset ligger helt underbart!!! Är så himla sugen på hus nu! Känner att vår lägenhet är alldeles för liten nu när vi ska bli en till i familjen! Och att flytta till en annan större lägenhet känns inte så lockande! Sen ska vi kolla på ett annat hus nästa vecka också.. Kan också vara nåt! Lite långt bort bara... det är nackdelen... Men det kan ju vara en fördel också! Är nog inte så många som kan tänka sig att bo så.... Så priset lär ju blir bra! jaja... Vi får se hur det blir helt enkelt!

Idag har jag haft så hiskeligt ont i min ena höft/ljumske... Jag undrar om det kan vara Foglossning redan???? Känns så tidigt... Och jag har alltid haft lite problem med just den höften... När jag simmar hänger den liksom inte riktigt med... Har varit så i alla år! Och jag har fått kramp i den ibland också... hmm... och i gympan när man gick i skolan kunde jag aldrig göra den där övningen "kissande hunden" lr va den nu heter... (ni fattar nog vilken jag menar :P) Gjorde alltid så ont... Men jag får väl prata med min Bm om det och se vad hon säger.... Sen var jag ju hos Peters mormor idag och körde/lassade ved... hehe... kanske inte va så bra heller :P

Det var allt för nu...
Ha en underbar vecka!
Många kramar



Kommentarer
Peter

Stackars min Älskling =( Kommer in och lägger mig hos dig nu! puss puss

2010-06-07 @ 23:14:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0