Bigaråer


Mumsiga Bigaråer är ett måste så här i sommartider!

Hej på er!
Vilken underbar dag det har varit idag! Häärligt väder! Jag har jobbat, men inte har de gått nån nöd på mig... Har suttit ute i solen och ätit jordgubbar och glass.... Mums!
Nu har jag precis tagit ut en tårtbotten ur ugnen... Imorgon ska den garneras och "smaksättas" Har mina idéer för hur jag ska göra, men har inte bestämt mig än :) Får se hur de blir =)
Dagen imorgon ser ut som följande: jobba 7-14, till Lönnamohagen en liten stund (jag har aldrig varit där förr) sen ska vi hem till Peters bror Johan m fam... Sen hem och sen kommer Elina m fam till oss för lite grillning. Tror de kommer att bli en kanon dag! Hoppas bara att det blir fint väder... Men de ser ju ljust ut!!


Ha en underbar midsommar mina vänner!!
Många kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0