Grattis sötaste Selma

Idag fyller världens bästa Selma 6 år! Åh min lilla älsklingsgumma! Tänk att hon är 6 år redan!!
Alltså är det 6 år sedan jag tog studenten!! :O Inte klokt juh! Kunde lika gärna varit 1 år sedan... Vilka minnen man har från den tiden iaf... Kunde inte haft en bättre student! Well well... Tror vi hämtade hem Selma i början på September om jag inte minns fel... Vår lilla sötnos... kommer ihåg att hon somnade i sin vattenskål precis innan vi skulle köra hem med henne... Lilla gosan!! Här kommer lite kort på valp-Selma.


Selma & Maria. På väg hem från Asarum


Mina Älsklingar!


Tröttis!




mamma & John träffade Selma första gången!



Kommentarer
Hanna

Grattis till lilla Selma!! <3 Pussar o kramar från Hanna

2010-06-11 @ 22:39:43
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Peter

Sötlöken! =)

2010-06-12 @ 22:48:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0