Några dagar i Göteborg

Hej hopp!
I måndags begav jag och Peter oss till Göteborg.. Eller rättare sagt Mölndal :) Vi åkte hem igen igår (onsdag) Hade ett par riktigt mysiga dagar.. Synd bara att tiden går så fort!! I måndags när vi kom fram gjorde vi inte så mkt.. Faster skämde bort oss med god mat (som vanligt) tog det mest lugnt.. var lite trötta efter körningen :P Tisdagen var vi runt och shoppade! Var på Frölunda torg.. hittade 4 par byxor till mig! Jippie! Himlans skönt! Peter hittade också en del grejs :) Sen köpte vi studentpresent till Michaela också.. hihihi =)
Sen på kvällen kom min andra faster inom en liten snabbis.. Hon hade med sig finaste lilla Sally!
Ja sen åkte vi ju hem igår.. blev ett stopp på Freeport i Kungsbacka bara.. Och en fika och glass paus i Ljungby :) sen hem till Eringsboda och hämtade Selma! Vår lilla snutta!! Pappsen bjöd på grillat också.. mys!


En supergod fiskgryta som faster lagat :)


Olga & Sally


Söta Olga!


Peter & Jag

Nej nu måste jag hoppa i säng! Imorgon börjar jag 7 och jobbar till 14... Hääärlig tid i min mening!

Ha det bäst!!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0