Amsterdam

Hejsan!
Imorgon åker vi till Amsterdam! Ska bli såå roligt!! :D Tyvärr har jag blivit genomförkyld :( Typiskt!! Men det ska nog gå bra ändå :)
Först tar vi tåget från Ronneby till Köpenhamn.. Det går kl 8 på morgonen. Sen flyger vi från Kastrup till Scipol kl 14.00 och landar ca kl 15.30. Sen får vi åka snabbtåget in till Amsterdams Centralstation och seen spårvagn hem till Helena, Nick & Max! Ska bli himla roligt!!
Jag ska försöka blogga lite under tiden vi är i Amsterdam! :) Och lägga upp lite kort och så =)

Ha det kanon!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Hoppas att tågresan har gått bra! Nu lyfter ni om ca 2 min i skrivande stund :) Ha superroligt nu gumman!

puss och kram Hanna

2010-03-19 @ 13:59:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0