Fredag i Amsterdam

Hej på er!
Här kommer ett inlägg från i fredags.. Tänkte att jag skulle dela upp inläggen lite så det itne bara blir ett enda låångt :)

I fredags tog vi tåget som gick kl 8 från Rby till Kastrup. Var framme på Kastrup vid 11.30 typ... Passade på och äta lite mat där och shoppa lite Tax-free :)
Sen gick flyget kl 14... Och fyyyy vad jag fick ont i öronen när vi skulle gå ner för landning.. .:( Har aldrig kännt de så innan... Uschamej... Slog lock för båda öronen me och det har jag fortfarande. Hör knappt någonting. Dryygt!
Aja, när vi kom till Schipol var det bara att leta upp metron in till Centralstationen.. Inte så himla svårt faktiskt! Men vi fick ju fråga lite om hjälp.. hehe... Sen på Centralstationen tog vi Tram (spårvagn typ) 9 hem till Helena. Gick jättebra! Smidigt!
Sen på kvällen blev det mest mys med Max och så åt vi lite god Indisk Take-away. Mmmums! =)


Älskling på Kastrup <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0