Fredag

Hej på er!
Hoppas ni har haft en trevlig fredag och att ni får en härlig helg! Jag ska verkligen försöka ta vara på denna helgen samt på måndag för sen jobbar jag tis ons tor fre lör sön mån tis ons tor... Bläää! Men det får gå!! Sen är jag ledig i några dagar då vi ska till Amsterdam! :D Längtar nu =) Men är lite nervös för tågresa å flyg å allt sånt... å sen blir de väl buss från flygplatsen i Amsterdam hem till Helena... Hmmm.... men sånt brukar ju alltid lösa sig!
Imorgon tror jag att jag ska köra in till Ronneby... Har lite småsaker jag måste köpa.. Ny mascara bland annat. Sen spelar Peter match kl 14, det får jag ju inte missa! =) Viktig match... (tror jag iaf;)) sen får vi se va vi hittar på imorrn kväll. På söndag funderar jag lite på om vi ska åka till Holmsjö och kolla i den supermysiga Antikaffären... Men det är falrligt att ta med mig till en Antikaffär ;) lr för plånboken iaf ;)
Nej nu ska jag och Peter titta på en film.
Ha det jättebra!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0