This Week

Hej hopp!
Jaha, så var det söndag igen! Tänk att det redan är en vecka sen vi var i Amsterdam. inte klokt så fort tiden går! I veckan som gått har jag mest jobbat... inte hunnit med så mkt mer än det faktiskt... Därför jag varit dålig på att blogga... har inte mått så bra heller... Blev ju förkyld innan vi åkte till Amsterdam och det vill inte släppa.. Ena dagen känner jag mig på bättringsväg men nästa dag är jag sämre igen. Blir de inte bättre i veckan får jag ringa vårdcentralen igen. Har fortfaranade ont i mina öron och det slår lock heela tiden... Har blivit helt lomhörd också!!
Nu i veckan som kommer jobbar mån - fre. Men är nog "extra" nån dag.. så mår jag inte bra får jag byta bort nåt pass. det ordnar sig nog :) Hoppas jag är frisk till påsk iaf :)

Igår hade vi besök av Elina, Johan & Gabriel... Vi bjöd på lite mat. Het kycklinggratäng med ris, sugar snaps och en fräsch sallad till. Inget märkvärdigt men gott ändå :) Till dessert blev det köpe-glass och persikor... Mums =)

Idag har jag & Peter varit inne en liten sväng i Karlskrona... Jag ville till Indiska för jag har sett några så himla söta små silverfärgade ägg i en tidning som skulle finnas för för 79:-.. men icke! Indiska i Karlskrona är ju så litet så det är väl mkt grejer de inte får in. Typiskt var det iaf! Jag ville ha äggen på bordet med massa påskgodis i... aja.. Får väl ha mitt godis i en vanlig skål istället :P Hihi.. sen var jag ute efter lite grenar med "fusk" Vide... Men det hittade jag inte heller nånstans. Grr... Men min älskling däremot! Han köpte en ny mobil idag! Superfint.. Blev lite avis faktiskt... :P hehe... Men det är han värd... så länge som han har haft sin gamla!!!

I helgen har vi kollat på 3 st jättebra filmer som jag kan rekommendera!
Igår såg vi "Så Olika" en svensk film av Helena Bergström. Mycket bra!! Jag gillar verkligen Johan Widerberg me.... :D Vi såg även en komedi igår också... "Baksmällan" Himla rolig!!! Och idag såg vi "Bröllopsfotografen" Också väldigt bra och mycket rolig! Men det fanns även allvar i filmen... Mmm... mkt bra =)

 




Nej nu ska jag ta och lägga mig.. Hoppas att jag mår bättre imorgon.
Ha en underbar vecka!!
Många Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0