En härlig dag!

Hej på er!
Idag har jag och Peter varit lediga båda två. Så mysigt! Vi har uträttat en hel del ärenden. Handlat mat, varit på apoteket osv. Jag var även ute efter lite mammakläder.. Men det är ju inte så lätt att hitta i Rby... Och inte i Kna heller för den delen! Menmen.. Det är ingen panik med det än.. men hade velat ha en jeanskjol och ett par sköna leggings. Aja. hittar väl nåt tillslut :) 
Peter och jag gick en runda i mysiga Brunnsparken... så vackert där! Sen gick vi in på "Brunnskatten" och fikade också... kaffe och kulglass blev det för oss båda :)




Älskling och jag!




Fika-mys! <3



Mysiga inredningen på "Brunnskatten" 
  


Häärlig dag!!!

Imorgon är det dax att jobba igen! men sen är jag ledig till på torsdag :D:D Och på måndag åker jag och Älakling till Götet! Ska bli så mysigt!!


Ha det bäst och ha en underbar helg!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Vad mysigt ni ser ut att ha det på bilderna :) Idag ska älsklingen och jag ha en sådan mysdag.. iaf nu på förmiddagen. Jag har tidigare köpt jättesköna mamma leggings på Polarn o Pyret..

Tycker me det är väldans litet utbud i affärerna! :/

Du kanske hittar nåt i Götet! :) Hoppas ni får kul där! Pussa

2010-05-29 @ 09:14:29
Helena

JennyPenny!



Om du vill kopa FINA mammaklader, kolla in www.mamasandpapas.co.uk Mot en kostnad sa levererar dem aven till NL, sa saker till sverige oxa!



Skitfina grejer o bra kvalitet. Aven SUPERSOTA babyprylar!

2010-05-31 @ 09:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0