Liljekonvaljer

Hejsan!
Vilket underbart väder det har varit idag! Jag har legat en lång stund på vår terass osh solat benen... Det behövdes verkligen! ;)
Nu är vädret sämre igen dock :/ Mulet och kvavt... Åskade lite innan, men tror att det kommer mer... Hade verkligen behövts! Finns knappt nån luft ute...
Nu har vi precis kommit in... Har varit ute på promenad i skogen... Plockade in den första buketten med Liljekonvaljer för i år! Åh vad gott det doftar nu! Underbara blommor!
Husvisning var vi på också i em... Fint hus, men inget för oss. Föll inte alls för det. Men vi har ju ett som vi kollat på som vi fortfarande är lite intresserade av... Ska ringa till mäklaren på måndag.
Igår var jag och Selma uppe i Boda... Vi åkte upp när jag slutat jobbet kl 13. Grillade och hade det mysigt! Första grillningen där för i år!
När vi precis hade börjat äta av den grillade maten kom Peter och överraskade! Han hade fått sluta jobbet tidigare än han skulle! Rolig överraskning! =)

Nej nu ska jag äta lite Daimglasstårta som jag gjorde innan!
Ha det kanon!
PoK


Kommentarer
Hanna

Ja i morse blev det verkligen dunder och brak.. iaf här. Har nog inte hört så mkt åska här innan. Nu som först verkar det ha slutat regna här och jag hoppas på fint väder i eftermiddag!

Håller verkligen tummarna på huset! Spännande! :)

Puss

2010-05-21 @ 10:42:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Ja här åskade de också imorse.. vid 8-tiden... Hua! Och som de regnade... men nu har de slutat iaf =)

Ha en trevlig helg!

Puss

2010-05-21 @ 14:27:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0