Magnus Betnér

God kväll i stugorna!
Hoppas allt är bra med er... Jag känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden tyvärr... Har verkligen ingen energi!! Men de vänder kanske snart :)

Igår var jag och Peter i Karlshamn och tittade på komikern Magnus Betnér... Han är så otroligt bra! Rolig, men han är även allvarlig och man märker att han vill få fram sina budskap!

Idag har vi ringt en mäklare och bokat tid för en visning på ett hus här i Kallinge! Hoppas verkligen på detta huset! Vet inte hur många vi har varit och tittat på den senaste tiden... Men alltid är det något fel! Aja, tids nog hittar vi nog "vårt" hus :)

Har även jobbat idag... 13-20. Fick det stora nöjet att gosa med en liten Philip på 1 månad... så himlans söt!! Myspys :)

Nej nu ska jag göra mig en omelett :)

Ha det bäst!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0