Kalas mm

Goddagens!
Hoppas allt är bra med er! Här är det helt ok. Jag har lite feber bara... Skumt.. Mår bra på dagarna, men sen på kvällarna kommer febern... Konstigt! Hade tänkt ringa sjukvårdsupplysningen, men de känns ju löjligt nu när jag känner mig bra... Aja.. Blir jag sämre i em/kväll får jag väl ta å ringa!
I lördags hade vi kalas för mig och Maria. Maria fyllde 18 förra veckan och jag fyller ju 25 på onsdag... Känns inte som det direkt!! hehe :) Man börjar minsann bli gammal!!
Annars har de nog inte hänt så mkt... hinner inte me så mkt mer än att amma :P



Mys hos Farmor!


Första badet hemma!


Mys hos pappa efteråt :)

Nej nu ska jag passa på att göra mig iordning när Peter bär omkring på Alice :) Sen blir det amning skulle jag tro :P

Ha det bäst!
PoK


Kommentarer
Hanna

Dax att kommentera lite här nu igen...

Vad mysigt med första badet hemma.. tycker hon om att bada?

Puss

2010-12-16 @ 20:45:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0