Long time

Hej på er!
Var ett tag sen jag bloggade nu... Ooooups! Fattar inte vart tiden tar vägen! Hinner knappt någonting nu för tiden! :P Har hunnit få upp Julgardiner i ETT rum... Hmf... Aja, vad gör det :) Har väl bättre saker för mig nu för tiden helt enkel ;) MysMysMys! Alla stjärnor är uppe i fönsterna nu iaf... Men min Adventsljusstake har försvunnit i flytten.. Lr, den ligger säkert längst ner i någon kartong ute i garaget... Men jag orkar då inte leta upp den! Får köpa några fina blockljus oh sätta siffror på istället. Funkar ju det med :)
Lilla Alice har fått börja med ersättning... När vi var på BVC förra veckan hade hon gått ner i vikt min lilla gumma! Inte konstigt att hon har varit så ledsen och skrikit! Hon har ju varit hungrig... Plus lite magont på det... stackarn! Men nu mår hon mkt bättre iaf! Det är ju huvudsaken! Så nu både ammar jag och ger ersättning... Men hon föredrar ersättningen så vi får se hur länge till de funkar att amma =)

Lilla Gumman!





Nej nu är det en liten tös som vaknar!
Ha det bäst!
Pusss


Kommentarer
Hanna

Nä jag håller med! Dagarna flyger förbi och man hinner knappt dammsuga :O

Vilka underbara bilder på lillan! <3 Puss

2010-12-16 @ 20:50:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0