Pandan

Hej på er!
Usch så trött och risig jag känner mig!!! Orkar knappt blogga nu för tiden! :P Men det ska väl bli bättre med det framöver hoppas jag... Igår hade jag en riktigt jobbig kväll med Lillan... Hon skrek från kl 17 till 23 ungefär.. Sov väl några minuter av det... Fyyy så frustrerande det är när inget man gör hjälper.... Vi har iaf köpt magdroppar nu så håll tummarna för att de hjälper!! Hoppas verkligen inte att det är Kolik... Men känns lite för tidigt för det...

Igår var vi med i tidningen förresten.. BLT... Och på måndag är vi med i Sydöstran! Alice fick veckans Panda av BLT, så idag dök det lilla gosedjuret upp i brevlådan och så fick WWf en slant av BLT också. Bra! =)




Nej nu blir det strax en promenad med barnvagnen.
Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Hej gumman! <3 Ni var såå fina i tidningen! Bilden är urklippt och sitter på mitt kylskåp nu ;)

Tur du ser så pigg ut på fotot. Hoppas det ordnar sig med lillans mage. De små liven.. kan nog inte va lätt alla gånger! Massa pussar och kramar

2010-11-19 @ 10:33:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Syster Helena

Hej Jenny!

Det ar sakert magen som forsoker stalla in sig! Tank pa att alla tarmar osv ar helt sterila fran borjan, och helt plotsligt skall dem vanja sig vid mjolk, och sa kommer det luft in i tarmarna nar dem ar ledsna o grater osv osv. Det gar over med tiden. Max hade precis samma dem forsta veckorna, varje kvall vid 7 till 23 ungefar grat han. NIck fick ga runt med honom i baby bjornen o bara lata honom grata.



Jag har lite tips sa slar er en signal nu o hoppas jag inte vacker er..

2010-11-20 @ 08:50:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0