Shoppingrunda

Hej hopp!
Ingen bebis än! =) Inte lika punktlig som sin mamma med andra ord... Är ju iofs 1 ½ timme kvar av denna "dagen" men tror då inte att hon hinner komma innan den är slut! ;)
Idag har jag och Älskling varit i Karlskrona och shoppat.. Mysigt!! Blev en hel del grejer både till mig, Peter & Bebis... :) Lite god lunch på Max blev det också... Mumma!!
När vi kom hem igen blev det mest slapp... Jag har sovit så himla dåligt inatt så jag har varit trött o seg och haft lite huvudvärk hela dagen... Så nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen...
Det tar på krafterna att gå på stan minsann!!
Ha de så bra så hörs vi nog imorgon igen!
KramKram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0