Bf imorgon!





Ojoj, ja imorgon är det då den 1a november! Så viktigt det datumet har varit de senaste månaderna... Men jag tror inte att hon kommer imorgon faktiskt... Tror det dröjer några dagar till! Men det gör inte mig något! Tror det beror på att jag ju faktiskt mår riktigt bra... Det är nog skillnad om man har massa besvär med graviditeten... Då kan jag tänka mig att man vill slippa! Men så länge jag är pigg och inte har massa problem så gör det inte mig nåt att vara gravid :) Känns som att det ju faktiskt borde finnas en anledning till om man nu går över tiden.. Bebis är väl inte redo helt enkelt! =) Men man har ju hört alla andra som varit gravida och säger -Vänta bara, i slutet är du trött på det... Och att det ska vara såååå hiiimlans tungt de sista veckorna... Men nää så känner jag inte alls faktiskt..... Inte än iaf :P

Nej, nu ropar min Älskling att kvällsmaten är klar!
Ha det bäst så får vi se när vi hörs härnäst ;)

Puss å kram på er


Kommentarer
Helena

ihhhhh vad spannande! skont att du mar sa bra, den dagen som max skulle fodas var jag ganska sa trott kan man saga.. men sen fick jag ju halla ut 4 dagar till..



Sa du tror ni far vanta nagra dagar till? guuuud vad spannande:) snart ar ni 3 och livet blir aldrig igen som det en gang vart.njut av dem sista natterna bara ni tva med somn!

2010-11-01 @ 06:51:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0