Ferali

God kväll på er!
Nu är det alldeles strax dags för mig att zzzzova! Peter och jag åkte ut till Ferali innan... mmmm så gott det var! Jag tog "Husets planka" dvs Fläskfilé, bea-sås, pom. duchesse och grönsaker... Inte helt fel det :) Sen blev det kaffe efter :) Orkade ingen dessert faktiskt!!
När vi kom hem började jag greja och dona... Blev nog pigg av kaffet!! Har skruvat ner badrumsskåpet och röjt i allt som var där i, plockat ut alla grejer från golvskåpet i badrummet och så har jag skruvat ner massa krokar och grejer.. Och så har vi packat in det i bilen me =) Phuphu! Men skönt att slippa göra de ijorrn bitti... Jag orkar inte bära allt själv och Peter börjar ju jobba kl 8 imorrn.
Här kommer lite kort!


Jag, magen & Selmisbelmis! (V 35+4)


Blivande Fader Peter

 
Hittade mitt favvo-lipgloss när jag rensade!! Lite gammalt dock, är nog bäst att se om de 
går att få tag på ett nytt i samma färg... 


Nej nu blir de sängen!
Ha det toppen!

Kramar 


Kommentarer
Hanna

Åh så gott att äta ute... mycket gott med planka me ju =) Har ni mkt kvar att packa ner nu? Från när måste ni lämna nycklarna till lgh?

Kul att hitta sitt favoritsmink me ju =) Du är en läppglansoman verkligen ;) Jag kan inte ha på sånt för länge på mina läppar.. dem blir så konstiga då.. lite tråkigt ändå.. för det är ju så himla fint med lite glans o så..

Så fin du är min sötnos! <3 Massa pussar

2010-10-03 @ 17:15:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Tomlotta

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-11-25 @ 20:06:31
URL: http://tomlotta.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0