Fredag, lördag, söndag

Hej på er!
Inte bloggat på nåra dagar.. Har inte hunnit/orkat...
I fredags hade vi besök av Elina, Ludde, Gabriel & Lena. Vi åt lite lunch ihop pch fikade... Och pojkarna busade såklart!! =) Skojskoj var det! Roligt med besök! På fredagskvällen tog vi oss en liten kvällspromenad och tittade inom mamma och pappa... Kollade lite på tv och så :)
Igår var vi iväg hela dagen.. Peter spelade match i Växjö på eftermiddagen så förmiddagen spenderades på stan :) Roligt! Var längesen jag var i Växjö och shoppade! Men vi köpte inte så mkt faktiskt... Doftspray från Yankee Candle, en varm och gosig kofta till mig (som jag kan knäppa!!!!!) och en liten söt Tax-tröja till bebben! Hihi! Kommer kanske kort på tröjan senare... Var en lila tröja med bild av en tax på och så står de "Long lasting friend" Awww Gull!!
Idag har jag inte haft en toppendag... Lr de började inatt med att jag vaknade 2 gånger av att jag mådde super-illa... Trodde jag behövde kräkas men de kom inget... Ont i magen hade jag också... Så jag sov väldigt oroligt hela natten... Och när jag vaknade på morgonen mådde jag fortfarande illa... Gick över lite när jag ätit frukost iaf... Men har känt av det hela dagen :( Så drygt! Hatar att må illa.
Så idag har det fått bli en rätt så lugn dag... Var en sväng i Lägenheten och städade lite mer... Men var tyvärr inte så himlans mkt jag orkade/kunde göra... Jag kan inte torka av hyllor som är högt upp för jag orkar inte kliva upp å ner på stolen, och jag kan inte torka hyllorna som är långt ner för jag orkar inte sitta på huk/knä... Stackars Peter får göra det mesta! Dammsuga orkade jag iaf göra lite. :)
Nu har jag en Kardemummakaka i ugnen... Provar ett nytt recept! Hoppas på att det blir gott :)
Ha det så bra så höres vi!
PoK


Kommentarer
Hanna

Jag har nog aldrig ätit kardemummakaka... hoppas den smakade gott! :) Puss

2010-10-28 @ 08:40:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0