Sovrummet












God kväll på er!!
Har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna! Sorry!! Har verkligen haft fullt upp!! Nu är äntligen sovrummet klart... Eller klart är det iofs inte... Foder ska upp runt dörrarna, gardiner/rullgardiner ska upp, lampor ska upp osv... Men nu kan vi iaf sova där inne! Häärligt!! Är väldigt nöjd med tapeterna faktiskt... Riktiga "Jenny-tapeter" Älskar den blåa färgen... Vet inte vad man ska kalla den för egentligen? Den är ju mer åt det turkosa/gröna hållet... Men mörkare/dovare än turkost... Lite mer åt Petrolhållet kanske man kan säga. Svårt att få exakt nyans fångad på bild! Vita Magnolior är det på också iaf :)

Nej nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon har vi en lång dag framför oss! Ska städa ur vår lägenhet.... Bläää!! :( Men skönt att få de ur världen.
Bloggar imorgon igen om jag hinner! =)
Ha det bäst!
Kramar







Kommentarer
Hanna

Ååh så fiint det blir! :) Pussa

2010-10-28 @ 08:32:48
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
sophie

Hejsan på dig! sitter och söker på tapeter,,,och hitta din blogg! och jag tycker ditt sovrum är sååå fint! vad är det för tapeter du har där??? vad heter de alltså! vill ha samma! mvh Sophie

2011-05-22 @ 23:16:40
Jenny

Hej Sophie! Roligt att du gillar tapeten! Tapeten är köpt i en "Happy Homes" butik och är av märket Casadeco. Hoppas du hittar den! Skriv gärna och berätta sen hur det gick =)

//Jenny

2011-05-25 @ 14:21:20
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0