Längtan


Sötaste lilla pyjamasen! Kolla in "fötterna" :P Dock rätt stor så hon får
nog bli några veckor innan den passar :)


Hej hopp!
Så var det lördag... Imorgon är det söndag..... och sen är det MÅNDAGEN DEN FÖRSTA NOVEMBER!!!
Inte klokt!! :O Tiden går så otroligt fort! Herregud! Jag önskar man visste när bebis kommer... Blir det inatt eller om 2 veckor??! På sätt och vis känns de som att det kan bli precis när som... Känns liksom som att allt är "färdigt" både med mig å bebis... Men samtidigt så kan det ju faktiskt lika gärna dröja drygt 2 veckor till... Bm sa sist att har det inte kommit gång till den 16e nov så blir jag inskickad till förlossning då... 16 November! Jättelänge tills dess ju!! Och bara en vecka och en dag innan min 25-års dag. Näh, tycker Lillan ska komma snart, iaf nån gång under nästa vecka... jag vill hinna planera min födelsedag lite!! Fira, eller inte fira, vara hemma, eller inte vara hemma... har inte alls orkat tänka så mkt på de än. Men får väl se hur pigg man är då, om man orkar med att ordna kalas.

Nej nu måste jag minsann sätta lite fart här hemma!
Ha en härlig helg!
PoK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0