Vardagsrum och bak

Hej på er!
Hoppas ni har en härlig lördag!! Jag ahr just vaknat efter att ha sovit på soffan i 2 timmar ungeför... Himla skönt! Tror att man behöver sova mycket nu... Känner mig iaf mycket tröttare nu än jag gjort innan.
Trots att jag sovit så länge har jag iaf hunnit med att göra lite "nytta" Har bakat Vaniljbullar + några kanel... mmm så gott det är med bullar!! Sen har jag även bakat 2 limpor bröd.. Och så har jag gjort spagetti & köttfärssås till middag... Så dagen har spenderats i köket och i soffan :P Och så har jag varit en sväng på Maxi också... handlat till bebis... Blöjor, babyolja, tvättlappar, Sköljmedel för allergiska... Ska köpa tvättmedel för allergiska också... Tror inte att det är bra med de vanliga med massa parfym i..
Ja det var väl min dag det... Vad som händer nu ikväll får jag se... Kanske hänger på Peter och hans innebandykompisar till Ferali och äter lite gott.... Hmmm men då måste man ju svida om och sminka sig... Vet inte om jag orkar de :P Får se hur jag gör! ;)
Imorgon ska jag köra till huset hade jag tänkt... Tänkte lasta bilen full med flyttkartonger och ställa där... För nästa helg är det tänkt att vi ska flytta alla möbler och så... hur vi nu ska hinna det :S
Ska måla väggarna och taket i vardagsrummet imorgon tänkte jag. Andra strykningen. Tror de behövs 3 strykningar totalt. Blir väldigt fräscht med vitt på väggar och tak!




Golvlister, Fönster och Dörrfoder får vara brunt ett tag till :) Typ till sommaren lr nåt!

Vardagsrummet har verkligen varit roligt att göra iordning än så länge! Blir så himla stor skillnad av att bara måla vitt!! Vårt sovrum håller vi på med också såklart.. Peter har spacklat väggarna som ska slipas och målas. En vägg blir det tapet på :) Så det är ju lite kvar att göra :P men golven i sovrummen är klara iaf!

Nej nu ska jag ta å svida om, känns lockande med ferali-mat faktiskt! ;)

Pussss


Kommentarer
Hanna

Hej gums! Ja visst är man mycket tröttare nu. Men det är ju inte så konstigt när man inte får sova hela nätterna längre.

Ja tvätt/sköljmedel tror jag me är bäst. Dennis är ju själv allergisk mot sånt med doft. Så här hemma kör vi alltid allergianpassat ändå.

Vilken skillnad det blev i vardagsrummet.. jättefint och fräscht!

kul att ut och äta =) Här fick det bli pizza idag :)

Hoppas du får en rolig kväll!

Puss

2010-10-02 @ 22:26:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0