BB-väskan

Jag tänkte att det nog snart är dags att börja packa väskan som vi ska ha med oss till Förlossning/BB.. Kommer kännas skönt att vara redo =)
Jag har iaf lagt ihop det som jag ska ta med mig till bebisen... Innan jag kan packa till mig å Peter får jag leta upp/köpa en rymlig å bra väska!!

Det jag har packat hittills är detta:


   

* 3 st bodies
* 3 par byxor
* 3 par sockor
* 2 st pyjamas
* 2 koftor
* 1 overall
* 1 par tossor
* 1 mössa
* 1 Gose-kanin
* 1 filt

Sen ska jag köpa nappar som också ska med... Blöjor tror jag inte att vi behöver ha med... tror det finns där...
Hmmmm.. Sen kanske vi ska ha med en annan filt... Får se hur vi gör!

Är det nåt jag glömt som är bra att ha med till bebis??



Kommentarer
Hanna

Ja snart är det dax att packa BB väskan =) Men jag måste tvätta alla bebiskläder först ;) Men det gör jag nog imorgon tror jag.

Pussa

2010-09-27 @ 10:55:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0