♥ ljud




Idag har vi varit hos Barnmorskan igen för de vanliga kontrollerna.
Mitt blodvärde var bra.
Jag hade inte gått upp något i vikt sen sist.
Magen växer på bra.
Men när Bm skulle lyssna på hjärtljuden hittade hon först inga, lr de slog väldigt sakta...
Så jag fick lägga mig på sidan istället för rygg så försökte hon igen. Och då gick det bättre!
Då gick hjärtslagen upp igen och det hördes tydligare.
Men fy så nervös jag hann bli! Blev helt kall. Fy! Ändå gick det ju på under en minut alltihop.
Förmodligen gillar inte bebis alls när jag ligger på rygg... Och jag tycker ju inte heller om det nu längre.
Så samspelta man måste vara! Blir så dålig blodgenomströmmning när man ligger på rygg tydligen..
Aortan blir för trängd.


Nej, nu ska jag ta ut Selma♥ på promenad!

Puss!



Kommentarer
Hanna

Men fy vad otäckt med fosterljudet! :S Hoppas det inte händer igen!

Din mage växer så det knakar.. tycker min har stannat upp lite faktiskt. Fast man är lika orörlig som en flodhäst ändå ;P hihi..



Pussa

2010-09-27 @ 10:57:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0