Spån!

 
Jag i min gamla favvoskjorta :)         Och jag & magen idag innan MVC :)

God kväll!
Här sitter jag framför datorn och knaprar mandelspån :) Har såna fruktansvärda uppstötningar... bläää... Hoppas att mandelflisorna ska hjälpa lite iaf! så jobbigt att lägga sig me massa uppstötningar...
Idag har vi varit hos barnmorskan. Allt såg bra ut! Lillan ligger som hon brukar... huvudet väääldigt långt ner men ej fixerat. Hjärtslagen låg runt 150 slag/min. Nu har jag gått upp 10 kg rätt exakt! Känner inte av det alls faktiskt... Men tror nog att det mesta sitter på mage... och lite lår me kanske :P men äh jag bryr mig inte det minsta =) Vem vet, kanske går upp 10 till innan lillan kommer! =) Nu är vi inne i vecka 33 förresten... (32+2 för att vara exakt)
Usch jag hade behövt nya skor nu... Mina converse funkar inte längre... Kan inte böja mig ner å snöra de längre... :( snyft! Mina älsklingsskor!!
Aja... Vad har annars hänt idag då... Hmm... Peter har jobbat... Jag har varit uppe med ledighetsansökan till min gamla chef...  Ringt lite viktiga samtal har jag hunnit med också... Alltid skönt när sånt är avklarat!! Jag har ju lite telefonskräck! Tycker verkligen inte om att prata i telefon... inte ens med folk jag känner!!
Har sålt min gamla söta Olympus kamera på blocket också! Den blev såld på 2 timmar! Inte dåligt! Prutade gjorde inte köparen heller!! :O det är ju ovanligt!! Vi har förmodligen sålt vår barnvagn som vi köpte begagnad också.... Hihi... vi hittade en sprillans ny superfin som vi har köpt nämligen... men det är en tjej som är intresserad av den gamla iaf :) Skönt att bli av med den!! =)=)
Imorgon har jag lite att fixa med... Funderar på att åka till Nättraby och köpa lite flowers.. sen hade jag behövt handla lite "snabbmat" att ha i kyl och frys i huset som man kan ta när man blir hungrig av allt slitande ;) Sen har jag varit sugen på att baka i flera dagar också... så det hade jag velat hinna med!! sen kör vi till Boda imorgon kväll och kommer inte "hem" till Kallinge förrens söndag kväll. Så jag hoppas att vi hinner göra mssor i helgen!!

Nej nu blir det strax sängen!
Ha det bäst mina vänner ♥

Puss och kram


Kommentarer
Hanna

Åh så fin du är <3 och magen din växer och är så fin!!

Vad kul att ni har köpt ny barnvagn :) Hur ser den ut? Hoppas du hittar massa fina flowers idag ;-)



PUSSSSSSSSSS

2010-09-10 @ 09:49:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Hihi tack gumman min! ;P

Vi köpte en Brio Happy ist... Liggdelen är Cerise och sittdelen svart :) Med stora hjul... tror de passar oss bättre nu när vi ska flytta ut till skogen :P



Puss

2010-09-10 @ 11:40:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0