Torsdag 2/9-2010

Hej på er!
Hoppas allt är bra! Vilket härligt väder det har varit igår och idag!! Hoppashoppas att det håller i sig ett tag till!!
Jaha, idag är då den första dagen jag är hemma med havandeskapspenning. Känns skönt för idag har jag haft väldigt ont av foglossningen :( Konstigt att det kan vara så olika dagar emellan... tycker då inte att jag gjorde något speciellt igår direkt... Fast de måste jag iofs gjort för idag när jag kollade på mina ben hade jag fullt med blåmärken :O hehe! Knas! Har då inte känt att jag slagit mig!  Men så får jag blåmärken lätt me!
Har inte hänt mkt här hemma idag direkt... Jag har varit såå trött... tror det är blodvärdet som är dåligt... Har varit lite slarvig med mina Niferex! Var på Willys och handlade lite mat iaf... Och på KappAhl också.. :) Köpte ett par små söta fleece tossor till bebis... så söta! Och så en liten "snuttekanin" också =) Man handlar då inte mkt till sig själv längre!! :P
Imorgon funderar jag på att ta med min lilla Pudel i bilen och köra till huset... Behöver städa lite där! Men får se om jag hittar någon energi till de tills imorrn!!! 
 
Ha det bäst!
Kram å puss!


Kommentarer
Hanna

Usch då konstigt med blåmärkerna... har du frågat din bm om det?

Jag har alltid mobilen på ringning då jag ska ta mina Niferex.. annars skulle jag nog me glömma ibland.

Åh så bra att du hittade tossor sen =) så otroligt att dem har så små fossingar ;)



Puss

2010-09-02 @ 21:55:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Nä de har jag inte gjort faktiskt.. Brukar ju ha de så det är nog inget som har med grav att göra :)

Äsch jag har bara inte orkat ta de... har varit såååå sugen på yoggi de senaste kvällarna så då har de ju inte känts som nån mening att ta Niferexen :P

hihi ja de e itne klokt så små fötter de har alltså! <3 Myyys!!



PussPuss

2010-09-02 @ 22:08:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0