Tundra

Hejhopp!
Igår var jag och lillebror i huset och grejade lite. MålaMålaMåla... Blir aldrig klart känns de som :P Önskar att de hade funnits en sån där "färgpyts" som de finns i Paint som man bara klickar en gång så blir allt i den färgen man vill ha :P
Men det blir minsann bra!!
Tyvärr ska vi nog inte greja mer förren på söndag... Då ska vi lägga klart golvet i Lillans rum. Sen ska älskling bredspackla hela rummet... sen ska det målas och ev sättas fondvägg. Har inte riktigt bestämt oss för hur vi vill ha det. Men jag vill nog ha en vit lr iaf ljus bas.. Och sen piffa till med massa färg på gardiner och andra tyger! men det finns ju så många fina tapeter man kan ha som fondvägg.... Får se hur vi gör :P kan ju alltid sätta tapet senare i framtiden =)
Hoppas att vi kan jobba mkt i huset nästa vecka!! Så man kommer nånstans! men det är ju inte lätt... Jag orkar tyvärr inte göra så hemskt mkt :( Måla funkar ju, men ligga på golvet och lägga in golv går inte bra. Och min älskling jobbar och jobbar och jobbar... han har mkt nu! Dels jobbet som assistent, sen har han mkt på firman också. 



Är verkligen nöjd med golv-valet! :)
 

Ha det bäst vänner!
Puss


Kommentarer
Hanna

Hoppas ni får mer tid att "greja" i huset nästa vecka! Ja förstår att det inte är så lätt för dig att lägga golv :P Men du bidrar ju med massa annat ändå! Kommer bli jättefint när det blir klart!



Puss på dej

2010-09-15 @ 19:37:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0